...

Sınırları olmayan bir akıllı telefon: Samsung Galaxy S8 | S8+ ile yeni olasılıkları keşfedin

Samsung Electronics, mükemmel tasarımı ve birçok hizmet ve uygulamayı desteklemesiyle geleneksel mobil cihazlardan ayrılan yeni akıllı telefonları Samsung Galaxy S8 ve Galaxy S8+’ı tanıttı. Geliştirilmiş cihaz özellikleri ve sürükleyici, kenarlıksız ekran yepyeni bir kullanılabilirlik ve işlevsellik düzeyi sağlar.

Samsung

Samsung Electronics’in mobil iletişim bölümü başkanı DJ Koh, “Samsung Galaxy S8 | S8+, akıllı telefon tasarımında ve mobil hizmetlerde kullanıcılara daha da fazla yetenek sunan yeni bir dönemin başlangıcı oldu,” diyor. – Aslında bu cihazlar Samsung akıllı telefon tarihinde yeni bir dönemi temsil ediyor.”.

#ücretsiz ekran

Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar, Samsung’un çarpıcı tasarım ve işlevselliğe sahip cihazlar yaratma geleneğini sürdürüyor. Yeni Galaxy S8 5,8 inç ve Galaxy S8+ 6,2 inç modelleri ‘kenarlıksız’ bir ekrana ve tamamen çerçevesiz bir tasarıma sahip olup, düğme veya keskin köşeler içermeyen şık bir yüzey oluşturuyor.

Samsung

Uygulamalarla sürükleyici deneyimler, onları daha da eğlenceli hale getiriyor. Galaxy S8 | S8+’ın kompakt tasarımı tek elle kullanıma olanak tanır ve akıllı telefonun her iki tarafındaki koruyucu kaplama Corning® Gorilla® Glass 5 dayanıklılığı garanti eder ve mekanik hasara karşı yüksek direnç sağlar.

Samsung Galaxy serisinin evriminde yeni bir aşama

Yeni Samsung cihazları, modern tasarımın yanı sıra aşağıdaki gibi en gelişmiş teknolojileri de içeriyor

Kamera: Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlarda F1 diyafram açıklığına sahip 8MP ön kamera bulunuyor.7 ve akıllı otomatik odaklamanın yanı sıra F1 diyafram açıklığına sahip 12MP ana kamera.7 ve Dual Pixel profesyonel DSLR kamera teknolojisi düşük ışık veya zoom seviyelerinde bile mümkün olan en iyi görüntü kalitesi ve netlik için.

Performans: Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar yüksek performansı veri hızıyla birleştiriyor. Cihazlar, yüksek hız ve düşük güç tüketimi sağlayan pazarın ilk 10nm işlemcisi etrafında inşa edilmiştir. Akıllı telefonlar ayrıca Gigabit LTE ve Wi-Fi hızlarını destekleyerek kullanıcıların her boyuttaki dosyayı hızlı bir şekilde indirip yüklemesine olanak tanır.

Akıllı Telefonlar

Eğlence seçenekleri: Galaxy S8 | S8+, UHD Alliance’tan MOBILE HDR PREMIUMTM sertifikası alan dünyanın ilk mobil cihazlarıdır. Böylece tüm içeriklerinizde doğal renklerin ve tonların keyfini çıkarabilirsiniz. Ayrıca Galaxy S8 | S8+, canlı renkler, üstün grafikler ve Vulkan API’ye sahip olanlar da dahil olmak üzere en iyi oyunları içeren Game Pack desteği ile tamamen yeni bir oyun deneyimi sunuyor.

Veri güvenliği: Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar Samsung’un Knox savunma sınıfı güvenlik platformunu temel alıyor. Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar parmak izi tarayıcı, iris tarayıcı ve yüz tanıma sistemi dahil olmak üzere çeşitli biyometrik teknolojileri destekliyor. Bu şekilde, kullanıcılar biyometrik kimlik doğrulama için en iyi yolu seçebilir.

Galaxy S8 | S8+, kenarlıksız ekran; su ve toz koruması IP68 ; iris tarayıcı; microSD desteği 256 GB’a kadar ; çoklu görev ve hızlı, kablosuz şarj dahil olmak üzere kullanıcıların sevdiği tanıdık Samsung Galaxy serisi özelliklerini paylaşıyor.

Akıllı Telefonlar

Akıllı telefonunuzla etkileşim kurmanın yeni bir yolu

Akıllı telefonlar, kullanıcıların akıllı telefonlarıyla daha fazlasını yapmalarına yardımcı olacak yeni bir akıllı Bixby asistanına sahip. Bixby düğmesi yeni özelliklere kolay erişim sağlar ve mevcut hizmetleri ve uygulamaları dokunmatik ekran, ses veya metin komutlarıyla çalıştırmanıza olanak tanır.

Bixby, kamera, kişiler, galeri, mesajlar ve ayarların kontrolü de dahil olmak üzere Samsung’un bir dizi standart uygulaması için sesli kontrol desteğine sahiptir. Samsung ve üçüncü taraf geliştiricilerden daha fazla uygulama yolda. Bağlamı anlama yeteneği sayesinde Bixby, sistemin ilgi alanları ve konumları hakkında aldığı bilgilere bağlı olarak kullanıcılara kişiselleştirilmiş yardım sunabilecek.

Bixby ayrıca görüntü tanıma teknolojisini kullanarak alışveriş yapmanıza, resim aramanıza ve yakındaki konumlar hakkında ayrıntılı bilgi almanıza olanak tanır. Bixby ekosistemi büyüdükçe, arayüz tüm cihazları, uygulamaları ve hizmetleri birbirine bağlayarak kullanıcıların günlük hayatlarını çok daha kolay hale getirecek.

Samsung Cihaz Ekosistemi

Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar ile kullanıcılar, yeni akıllı telefonun mobil ve ağ potansiyelinden tam olarak yararlanmalarını sağlayan bir dizi ürün ve hizmete erişebilecekler.

Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar, Oculus destekli yeni sanal gerçeklik joystick gözlüğü Gear VR’ı destekliyor. Kolay gezinme ve tek elle kontrol desteği ile joystick, etkileşimli VR içeriğiyle etkileşime girerken daha iyi hareket işleme sağlar. Galaxy S8 | S8+, 4K panoramik videolar, 15 megapiksel fotoğraflar ve canlı video akışı oluşturmak için yeni Gear 360 kompakt kameraya da bağlanabiliyor.

Samsung DeX dock, kullanıcı üretkenliğini artırmak için Galaxy S8 | S8+’ın işlemci gücünden yararlanarak akıllı telefonları tam teşekküllü bir masaüstü bilgisayara dönüştürüyor. Samsung DeX ile kullanıcılar akıllı telefonlarındaki verileri kolayca düzenleyebilir ve büyük ekranda görüntüleyebilir, böylece kullanımı daha da hızlı ve kolay hale getirir.

Samsung Sağlık

Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonlar Samsung Health için gelişmiş desteğe sahip. Dünya çapında aylık 60 milyon ve günlük 11 milyon aktif kullanıcısı olan Samsung’un en popüler hizmetlerinden birinin erişim alanını genişletecek. Samsung Health hizmeti, teletıp erişimi yalnızca ABD’de mevcut , kişiselleştirilmiş bir egzersiz planı ve sosyal medya entegrasyonu içeriyor ve sağlık ve fitness uygulamalarının geleneksel görünümünü temelden değiştiriyor.

Kullanıcıların artık cüzdan taşımasına gerek yok – Samsung Pay, Galaxy S8 | S8+ akıllı telefonları kredi veya banka kartlarının kabul edildiği hemen her yerde kullanılabilen dijital bir cüzdana dönüştürüyor. Samsung Pay dünya çapında 870’in üzerinde banka tarafından destekleniyor. Bugüne kadar 240 milyondan fazla işlem gerçekleştirmiştir.

Akıllı telefon, benzersiz ses kalitesi sağlamak için AKG uzmanları tarafından ince ayar yapılmış yeni yüksek performanslı kulaklıklarla birlikte gelecek. Bu kulaklıklar, daha iyi gürültü engelleme için rahat bir hibrit uyum ve kablonun dolaşmasını önleyen metal sarılı bir kabloya sahiptir.

Değer ve uygun fiyat

Galaxy S8 | S8+, Nisan ayının ikinci yarısında Türkiye’da satışa sunulacak ve Black Diamond, Mystic Amethyst ve Yellow Topaz gibi çeşitli renk seçenekleriyle gelecek.

Türkiye’da iki ön sipariş seçeneği sunulacak: %100 ön ödemeli ve isteğe bağlı.Ön ödemenin tamamını yapan müşteriler değerli hediyeler kazanacak: cihazın resmi lansmanından önce ücretsiz kargo ve Gear 360 panoramik kompakt kamera.

Bu makaleyi değerlendirin
( Henüz oylama yok )
Hassan Yıldırım

Hatırladığım kadarıyla, her zaman çevremizdeki dünyanın güzelliğine hayran kaldım. Çocukken, sadece etkilemekle kalmayan, aynı zamanda insanların ruh halini de etkileyen alanlar yaratma hayali kurardım. Bu hayal, iç mimarlık yolunu takip etmeye karar verdiğimde benim için bir rehber haline geldi.

Beyaz eşyalar. Televizyonlar. Bilgisayarlar. Fotoğraf ekipmanları. İncelemeler ve testler. Nasıl seçilir ve satın alınır.
Comments: 3
  1. Kaan

Samsung Galaxy S8 | S8+ ile yeni olasılıkları keşfedebilirsiniz dediğiniz doğru, ancak ne tür yeni özellikler sunuyorlar? Kamera kalitesi mi geliştirilmiş? Performansı nasıl? Ayrıca, batarya ömrü hakkında bilgi verebilir misiniz? Çok fazla uygulama kullanan biri için yeterli depolama alanı var mı?

2. Cemil

Samsung Galaxy S8 | S8+ ile yeni olasılıkları keşfetmek gerçekten mümkün mü? İnternette gezinirken sınırları olmayan bir akıllı telefon olduğunu duydum, ancak gerçekten sınırları olmayan bir deneyim sunuyor mu? Performansı, kamera kalitesi ve diğer özellikleri hakkında daha fazla bilgi alabilir miyim? Ayrıca, cihazın dayanıklılığı ve pil ömrü hakkında da bilgi almak isterim. Benim için en önemli olan şey, bu telefonun gerçekten kullanışlı bir yatırım olup olmadığını bilmek. Teşekkürler!

3. Baran Demir

Samsung Galaxy S8 | S8+ ile yeni olasılıkları keşfediyoruz deniyor, acaba bu telefonun hangi özellikleri sınırları olmadığını ve nasıl yeni olanaklar sunabildiğini anlatabilir misiniz?